Hoe tevreden ben jij?

Kun je ons een cijfer geven tussen 1 en 10? En als ons cijfer geen 10 is, wat kunnen we dan verbeteren om alsnog deze 10 te verdienen? Geef hieronder je reactie, tips en feedback, of reageer op een voorgaande reactie. Alvast bedankt!

Over Els Cappel Property

Ik help mensen snel hun huis te verkopen, zodat ze verder kunnen met hun leven.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

12 reacties op Hoe tevreden ben jij?

  1. Marjan Snater zegt:

    Ik ben heel tevreden, geen opmerkingen.

  2. Anneke Noot zegt:

    De salon zelf is wel oke, maar ik zou wat aan de decoratie veranderen. En het plafond met die tl buizen vind ik saai en daar lig je toch wel naar te kijken.Cijfer een 7.
    Ook het kleedkamertje is wat klein.Verder is er niets meer te zeuren.
    Slenderen is geweldig dat geef ik een 10 De andere dingen heb ik nog nooit gedaan
    Groetjes Anneke.

    • Hi Anneke,

      Toen we de salon overnamen, waren de ruimten al ingedeeld.. Je kunt je altijd ook omkleden in de vibrosaun ruimte ( als de deur open is= is deze ruimte vrij)
      of in de weegruimte. Plek genoeg.

      We hebben wel eens overwogen om de garderobe en de planken voor de schoenen in de nis bij de ingang te maken.( waar nu een zitje staat)

      Wat de TLverlichting aangaat: we moeten in de salon goed licht hebben. Sfeerlicht is wel gezellig, maar niet haalbaar om in te werken.

      Groetjes
      Els

  3. Karen Otto zegt:

    De Salon is qua aankleding gedateerd, in die zin sluit ik mij aan bij hetgeen Anneke schrijft. Blauw en geel qua kleuren associeer ik met ‘goedkoop’, er is geen samenhang in de kleurencombinaties, dus een 6. De banken en hoe je wordt geholpen vindt ik prima, soms door drukte op sommige dagen passen en meten vandaar toch een 9. De Vibrosaun is heerlijk om te gebruiken, 9. Omdat ik tot laat werk is het lastig om op tijd te zijn, zodat ik na het slenderen de vibrosaun nog kan gebruiken. Vacushaper heb ik zelf nog nooit gebruikt, maar wie weet in de toekomst? De uitbreidingen die recent zijn gedaan vind ik echt een geweldige vooruitgang; het zelf afspraken kunnen maken via internet.

  4. Anita zegt:

    Tevreden, het is er altijd gezellig

  5. Manuela Baas zegt:

    Ik vind het keurig verzorgd en netjes. Dus TOP

  6. Marjan Snater zegt:

    Ik ben tevreden. Kleedruimte is inderdaad, zie Anneke, wat aan de kleine kant, maar wat enige soepelheid goed te doen.
    Optie traplift?
    Groet Marjan

  7. Rita zegt:

    Behalve de krappe kleedruimte vind ik de salon prima.
    Lekker stoeltje om even te zitten, heerlijk kopje koffie na de ‘ inspanningen’.
    Altijd een fris glaasje water en tegenwoordig zelfs een lekker appeltje,
    niks te mopperen.

  8. Alice Booden zegt:

    Ik ben erg tevreden over het slenderen en de vibrosaun. De behandelingen doen mij erg goed. Ik ben erg tevreden over de medewerkers, zij zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Soms vind ik het wat te rumoerig maar ik begrijp dat dit niet anders kan.
    Vriendelijke groet Alice Booden

  9. echt super ik doe het zadel fit ride en verlies centimeters en kilo’s aan vet, de begeleiding is ook goed.
    groetjes natasja

  10. Fiorella zegt:

    Ik ken de salon alleen van de bijeenkomsten. Ik vind dat het er top uitziet en de koffie is heerlijk.
    Als ik dan toch iets moet bedenken ( kost moeite ) dan zou de verlichting misschien iets vrolijker kunnen. Andere kleur TL ? Indirecte verlichtingsbuizen langs de wanden ?. In de juiste kleur kan dat het effect geven van de zon die binnen schijnt. Maar ik ben geen expert. Ik heb het alleen maar ergens gezien. Succes ermee. Fiorella

Plaats een reactie